monday again.

Ja då var det en ny vecka och en ny måndag. Slutade tidigare idag för att läraren vi skulle ha var inte där så slutade väl vid 14.00 eller något skulle egenligen gått ända till fyra idag, seeegt! men vi stannade kvar i stan lite och tog fika och lite sånt. Har redan fått rätt mycket läxor! :o matte till torsdag, engelska tills i morgon, fixa lånekort tills på onsdag, och säkert massa mer som jag har glömt, haha. Snart kommer Sophia hon ville att jag skulle hänga med till Mc donald´s.

Fick reda på så sent som idag att vi ska ha klassfoto i morgon, hmm.. vad ska man ha på sig? jag ska nog i allafall locka håret lite. ;-)


Jag är tröööött nu, fast det slår ju inte morgnarna... det är seeegt då :-(
- så det fick bli den bilden när jag typ halvsover hahaha xD lite weird bild...

PUSS&KRAM
/ Josse ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback