J vill ha!

- BOOTS
har hittat två stycken på Din sko (inte bilden), sommaren är ju bäst men har faktiskt fått trevliga tankar om hösten, höstmodet är så nice och det är väldigt kul att shoppa på hösten.
- EN "KORT" OVERSIZE T-SHIRT
- JEANS
jag behöver riktiga nya jeans, får gärna vara lite slitna och inget resårband i midjan för jag vill ju ha en kort t-shirt och då kan jag inte ha mina jeansleggings/tajts (är ungefär som jeans, förutom resår i midjan)
det var det jag menade med "riktiga jeans" inga jeansleggings utan vanligt knäppe i midjan så att alla tröjor passar till. ;-)
- EN VARM TJOCK VINTERJACKA
okej, det är fortfarande sommar. (i know) men det betyder inte att det är förbjudet att prata om höst&vinter- modet. jag vill liksom inte ha en billig, kall jacka som förra vintern utan en mysig dunjacka som man slipper frysa i.
- UGGS
jag vet faktiskt inte om UGGS kommer att vara inne i vinter men mina förra blev ju helt cp (ursäkta ordvalet) men ja.. helt enkelt med en hård sula. heter det så? sula, eller är det den man har inne i skon hahaa! skitsamma.. sån som inte slits upp i allafall! dem är ju så jäkla mysiga. men jag tror om man vill slippa frysa i vinter får man nog satsa lite mer på dyra ytterkläder... har jag märkt x)

okej usch!
räcker med vinter & höst- snack nu tycker jag, jag vill ju fortfarande ha sommar för bövelen! haha xD

isabelle.:

Vill me ha Uggs till hösten! ^^

2009-08-11 @ 18:43:06
URL: http://borgman.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback