the weekend is over.

- Ja, tyvärr är den ju det.. :< tråkigt att den ska vara så kort men min helg var riktigt bra i allafall. ♥ tänker inte skriva så mycket men så här såg min helg ut:

28:e FREDAG - min födelsedag -> Shoppade lite i Halmstad efter skolan -> Karsefors på kvällen.
29:e LÖRDAG - Kalas för mig --> hade myskväll, lekte med kameran på kvällen. haha var ensam hemma så kollade film och lite sånt..
30:e SÖNDAG - Var ute nånstans (glömt vad det heter) med Jaffa & mamma -> kvällsmat hos mamma -> hem.

Nu tänkte jag lägga ut lite bilder, kommentera så blir jag happy! :-D



haha gjorde ett försök med strössel, lyckades väl sådär xD






tyckte bilderna blev rätt fina ändå fast jag inte är något proffs precis (i know) men nu måste jag nog avsluta här.. skolan i morgon ju :<

puss & kram
/ Josse ♥
Anonym:

Tips använd längre slutartider när du tar stilla objekt du får mjukare bilder då. Använd gärna en skärm oxå när du tar porträtt. Du är duktig

2009-08-31 @ 18:33:16
Josse:

haha ja har inte testat så mycket på kameran men jag har funderat på sånt o håller på att läsa boken om kameran hehe.

2009-08-31 @ 18:46:29
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Jenny <3:

JASSÅ, vems läppstift har du lånat där då din snippSnigl?? Mitt kanskee;D

2009-09-02 @ 22:58:28
URL: http://jenize.blogg.se/
rita:

första och fjärdebilden är superhot!

2009-09-05 @ 14:03:10
Josse:

TACK RITA <3 <3 <3 :D

2009-09-05 @ 16:43:27
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback