har dödat mina jeans lite..

jag tycker verkligen det är skitsnyggt med slitna, "håliga" jeans, men dem man köper i affären är ju ganska dyra och har inte hittat några som sitter bra och inte kostar fööör mycket så i stället för att köpa "söndriga" jeans har jag fixat mina egna gamla jeans x) det var redan hål fast på ett sämre ställe så då tänkte jag att det inte gör något att ta i sönder dem lite till haha. dem i affären är ju såklart snyggare men jao så här blev det i allafall.

lånade sophias kamera lite :-)



jag vet mina fötter ser helt sär ut.. hoho ;-D

haha, konstig bild xD

och Eling Klings designade tygkasse som kom med Veckorevyn. det står: "Love elin"


puss o kram
♥ Josse


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback