grey.

grått. ja det ser grått ut ute, inga fina färger eller blommor lyser upp på samma sätt som när solen var framme. kommer alla somrar bli så här, knappt någon sol den är här i två veckor sen är det regn & molnigt den mesta delen av lovet. vintern blir tvärtom sol och för varmt. trött på sveriges dumma tråkiga väder!

ingen
bra start: VAKNADE KLOCKAN TVÅ! jag skulle ju sluta med det.. hatar att sova så länge, för kolla nu är klockan snart redan halv fyra. saknar min kamera.. om den hade varit här hade jag haft något att göra i allafall, bara 9 dagar kvar tills skolan börjar. jag vet att det är en ny skola och att jag egentligen borde vara glad men jag är så osäker på mig själv och hatar att komma till nya platser med nytt folk. man vill ju bli omtyckt och helst få kompisar första dagen, vill ju inte gå runt själv på skolan. påminner mig om första dagen i sjuan när dem satte mig i klass utan mina vänner.

men det kan ju också bli jättebra i den nya skolan, vilket jag verkligen hoppas på.. men det gör väl alla. ska sluta tänka så mycket och vara glad i stället för att jag kom in på den skolan jag vill gå på! :-)


vill åka till ett varmt & soligt land. (en sol som stannar länge) 

ska ha en mysdag, eller myskväll blir det ju snart. dumma mig! ska ställa klockan på 10 i morgon ;-) och då skulle inte en BEN&JERRYS sitta fel. ♥

a big hug,
josse♥
jessica:

det kommer gå jättebra på din nya skola. gymnasiet innebär inte hälften av all skit som högstadiet gör. du behöver inte oroa dig:)

2009-08-10 @ 21:15:55
Josse:

ja, högstadiet är nog värst. tack :-)

2009-08-11 @ 00:30:09
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback