ett trevligt brev i postlådan.

I dag när jag kom hem från mamma låg det ett brev från Halmstad. Jag sökte ju till Ljud o bild-skolan som första val innan när det var dags för val men kom då inte in, så jag ändrade då till John Bauer. Men idag stog det att jag hade kommit in, antagligen hade dem väl någon plast över eller något så nu blir det LBS i allafall som det skulle varit. Kuul! kändes ju lite hemskt att börja på JB eftersom att jag inte hann gå på öppet hus där så har bara kollat på LBS. Den skolan vekar very niice, man går bara i skolan 4 dagar men asså den lediga dagen ska ju också gå till läxor och sånt, sen verkar det vara mycket godare och bättre mat där, det är resturangsmat eller något. Ser mer fram mot skolstarten nu än vad jag gjorde innan. Men man hade ju inte tackat nej till lite mer sommarlov.
Jag hoppas att jag kommer trivas där och kanske lyckas få lite nya kompisar! :O


var tog detta vädret vägen? :(

puss o kram

PS! blir kanske inget blogginlägg i morgon, vi ska ju sova på ett hotell med havsutsikt i Stenungsund. Ska bli mysigt :) men kom faktiskt på en sak, kan ju ta med mammas laptop.
/ J♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback