after beach.

Såja, nu har jag och Fanny varit och badat (i det grunda) fick syn på en brännmanet lite längre ut så.. NO WAY! hatar brännmaneter men dem vanliga stör inte mig så mycket, men alla andra verkar vara så rädda för dem haha. x) solade också lite men då kommer massa jävla äckelnyckelpigor och vill sätta sig på en. Eh.. ja ni vet ju att jag älskar djur men vafan en nyckelpiga är väl inget sånt djur? inget gulligt snällt djur i allafall. Det är ett kryp, en liten insekt som bara ska irritera.

Jag lovar där är över 1000 nyckelpigor på stranden och jag och Fanny dödade 100 av dem. Jag vet! som jag sa jag älskar ju jag djur men inte såna små saker som luktar bajs och ska vara jobbiga, bits gör dem också. Tyckte dem var ganska söta förut men fyfan nääj inte efter det där, haha.

I kväll ska mamma & pappa ha kräftskiva med sina kompisar men Jessica kunde inte komma med så nu vet ja inte vad jag ska göra. Tråkigt att va själv.. hmm.. någon får gärna komma hit haha x)


2008-12-30

old pic. blondies ♥ :)
fanny <3:

hahahaahaha, mobbade bilder, saknar oss, <3 jävla fitt-nycklar, haha <3

2009-08-08 @ 22:10:11
URL: http://ffancyffanny

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback