090814

I dag kom mina sandaler från Modekungen men fan va sur jag blev dem ser ju inte alls ut som på bilden... för kolla här:



Visst är nitarna "silvriga" och inte guld/rost/bruna? jag fick liksom dem och dem hade verkligen inte den färgen som på bilden och dem på bilden är mycket snyggare. :-( Vet inte om jag ska lämna tillbaka dem.. för ena sandalen satt också lite konstigt och jag tycker inte dem är så snygga längre. En färg kan avgöra så jävla mycket, haha. Det är ju också snart höst och nästa sommar kanske jag kommer hitta nya skor och jag hade tänkt köpa ett par Boots nu i stället.
Har faktiskt ändrat mina tankar om skolan till positiva tankar för det finns det ju också! :-) men jag känner mig ändå ensam men det är det väl flera som gör, hoppas jag. ;o


bara valde någon bild...
Fasen vad kameran ska vara borta länge då, dem har inte ringt eller något heller.. hmm dem måste ha mycket att göra.

I MISS HIM (det är en han, haha) det är så mycket roligare att blogga när man har massor med nya bilder och sånt att lägga ut.

Pusspuss!
JOSSE

Söderlund:

Dom läpparna ;) Grauwr!

2009-08-20 @ 17:27:55
URL: http://robinsoderlund.se

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback