hello again!

Ja det var ju en vecka sen jag skrev sist.. blev lite "arg" sist jag skulle skriva för den där man laddar upp bilder krånglar väldigt ofta, och jag gillar inte inlägg utan bilder. Det är ju roligare att kolla på bilder än att läsa eller? (: i veckan har det varit mycket muntliga saker i skolan.. uuussh hatar det, visst jag gillar att prata men inte på det sättet. Det värsta jag vet är att redovisa det är ju inget jag satsar högt betyg på precis. Kan ju säga att dom som säger att åttan är värst? det är den verkligen inte, nian är tråkigast och jobbigast. Alla nationella prov, och mycket mer redovisningar, ja allt blir svårare helt enkelt. Men nu ska jag skriva om nåt trevligare än skolan, vädret är ju bäst just nu! :D nu är det 13.5 grader i skuggan!! wiii! ska vara ute idag.
 
Sophia kom igår men åkte hem tidigt idag för hon skulle göra något. Det var ju lite tråkigt men men sen ska jag till mamsen (; tänkte nyss säga att jag ska ut och gå i skogen men det är ju så tråkigt utan Jaffa, hon är hos mamma nu liksom...


Sophia och jag försökte hitta fusk till GH3, så att man kan få ALLA låtar
som finns på GH men det är inte säkert att det funkar till PS2 :/ bara till
PS3 men vi fick några nya på nåt konstigt sett. Men dom hamnade på
Quickplay.


Klassiska posen.. haha
Jag lekte med Sophias kamera lite så länge hon spelade..

Trevlig jag är.. haha

Ja.. nu blev det lite tråkigt med gråa bilder det kanske inte passar riktigt
nu när det börjar dra sig till ljusare tider.

Min Ramones plansch :)

Haha Evil..

Kolla Sophia ser ut som ett ufo .. haha  men jag ser ju inte normal ut jag
heller så.

Gick förbi Pysen några gånger med kameran också.. haha

Och nu är det slut.

/ JJ.   ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback