090420

Min frukost
Min frukost som går ner bra.. haha nu låter det sjukt men jag haaatar att äta på morgonen.Tycker det är så jävla äckligt, innan spotta jag ut mackan på morgonen :O men det har inget med ätproblem att göra. Men det är nog inte bara jag som inte gillar att äta på morgonen..det är godast med kvällsmat ju :) fast jag gillar denna frukosten ganska bra.. mackor är gott fast inte på morgonen. Fyfan hatar skolan som mest nu asså.. tråkig massa prov o skit, jaja sommarlov sen och ny skola :O kommer bli en nervös dag. Just det jag kom inte in på LBS..180 P som minst skulle man ha, har 175 vilket som då blir 165 när man söker, ja kämpar inte så hårt i skolan.. latmask. Men som sagt jag är inte duktig tyvärr. Kom in på Sture men känns inte så bra, tyckte LBS lät skitbra.. och flera i min skola ska gå där. Skulle kännas bättre och komma med några från åtminstonde samma skola. Nu kommer jag helt själv till den stora skolan, hjälp! haha :/

/ Josefin- ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback