2 days more :)

today. fredag! yes! longweekend 2 days more
det blir en långhelg :) ledig måndag, tisdag mycket trevligt.. ikv ska jag kanske till sophia jag har mycket o plugga men jag har ju flera dagar på mig. Igår fick jag en betygsvarning på biologin, men det fixar jag skulle bara komplettera en liten sak.. har också ett engelskaarbete, referat (sv), moppe-provet, kanske fysiken med.. och läsa massa sidor i svenskan. fan va mycket det är nu! :( hade spanskaprov idag med.. gick väl sådär hade pluggat ganska mycket men ändå så fick jag blackout typ, vivika sa iaf att det såg bra ut på en sida, hon har inte kollat på det andra ännu(y) men det blir nog ett G där.. har ofta otur me prov, jag hade ju pluggat mycket nu ändå gick det rätt dåligt kändes det som men jag gjorde mitt bäästa ;)

just det! spex idag i skolan också.. jag tog det jag skrev igår 80-tals bryyd blev det haha.. ville klä ut mig nu sista året eftersom jag inte klätt ut mig dom andra åren. Blev en bild med mobilen, har ju ingen digitalkamera nu så får ta med mobilen men den har ingen USB-sladd så måste först skicka bilderna till jennys mobil å sen lägga in dom från hennes mobil till datorn. USB-sladden till min mobil kostar fan 400 spänn! hah
pussokram ♥

          
                                                                    josse goes 80!
elin kling, snygga jävel! ♥
ilikeherstylesoooomuch

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback