härliga outfits

 
Detta är verkligen min stil, jag är själv på span
efter ett par jeans shorts.. jag gillar dom lite ljusare och slitna
som dom på bilden!
* Pilotglasögonen Älska dom assåå.. ska ut o leta (:
* Gladiatorsandalerna Älska eller Hata?
   jag tkr faktiskt dom är snygga och riktigt trendiga ,
   har hittat många fina. får la se om jag slår till.
* Blommigt JA, linnen klänningar kjolar blusar
* Små väskor Jag äger själv två små väskor, jag gillar
 det är snyggt och trendigt. (:


4 outfits perfekt till shoppingrundan!

            

* söta färgglada armband,
* blåa jeans
* sköna t-shirts med bälte i midjan,
  du kan snurra det också.. eller bara
  ha det som vanligt (: 
* chinos, du hittar de billigaste på ginatricot.
* färgglada väskor
* blommiga linnen
* solglasögon

¤ pilot, stora svarta, runda, 
   allt vad det nu finns.. pilotglasögonen
   och solglasögonen i starka färger verkar  
   vara det hetaste just nu!
 
¤ satsa på ljusa och färgglada kläder 
  nu när sommaren är här, men svart går ju alltid bra x)

  
 
Så nu är du klar för shoppingrundan!
Anna:

Jag gillar din blogg ;D

2008-06-19 @ 23:18:39
URL: http://eternalfashion.webblogg.se/
Anonym:

Tackar Anna! :D

2008-06-25 @ 16:50:22

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback