i love gbg

 
            
hade en liten minisemester med tha family
tyvärr inga bilder från semestern, och ni vet vrf
om ni kollar på förra inlägget.... men iaf
torsdag- fredag,hyrde vi en stuga i lisebergsbyn
treevvligt! sen 2-dagars åkpass (y) åkte myckket
och det var überkul.. fast först när vi kom dit shoppa
vi i gbg såklart, gick i mycket affärer! men jag köpte
inte så mycket :O fast lite grann som det här:

stora pärlöronhängen på glitter**
röda hjärtöronhängen på topshop ååhh jag ÄLSKAR den affären
en rosa tjocktröja med luva på bikbok, dessutom rea (:
ett fiint pärlhalsband på topshop
ett rosa linne på topshop ,
riktigt nöjd med dom sakerna!
o just det ett brunt flätat armband som jag köpte i ett stånd på stan!

och kolla in dom här FETT snygga skorna på topshop,

dessa påminner om mina          
sandaler fast med betydligt
mindre klack :)
                               
      

+ att idag var jag o mummi på eurostop, fast vi var iiinte där för att shoppa
men jag kunde inte låta bli att kolla på h&m så jag köpte ett par öronhängen
där.. och vita brills! najjs (:


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback